Go Devil 134

U srcu Jeep-a nalazi se vrlo snazan i pouzdan “Go Devil” motor. Snaga i obrtni momenat morora sa L-glavom nesumljivo bio je jedan od glavnih razloga sto je Willys dobio ugovor sa ministarstvom odbrane za proizvodnju jeep-a MB koriscenog u Drugom svetskom ratu. Po danasnjim standardima nema nesto dobre karakteristike, ali je po performansama daleko nadmasio motore Ford-ovog i Bantam-ovog prototipa.

            Motor sa L-glavom tako je prozvan jer ima ventile u bloku, dok vecina danasnjih motora ima ventile u glavi.Ovakav dizajn mu daje relativno mali profil, jer je deo zahteva ministarstva odbrane zahtevao da vozilo bude sposobno da prodje ispod prepreke od 3 ft visine.

            Motor sa L-glavom imao je gusani blok i glavu sa tri lezerca lagera radilice i mehanicke podizace. Go Devil motor je svoju slavu stekao u jeep-u MB u Drugom dvetskom ratu.

Moror je nastavio da se koristi u jeep-ovima posle rata CJ2A, Willys Wagon, Willys Pickup, CJ3A, M38, DJ3A. Specifikacije ovih motora je neznatno razlicita uglavnom zbog razlicitih karburatora i stepena kompresije. Motori korisceni ’45-’50 CJ2A i ’49-’50 CJ3A imaju slicne karakteristike.

 

L-Head 134 4 Cylinder

Precnik cilindra

3.125" x 4.375"

Zapremina

134.2 ci(2199cmm)

Stepen kompresije

6.48:1

Snaga (KS)

60@4000rpm

Obrtni momenat

105@2000

Lagera radilice

3

Ventili

u bloku

Karburator

Carter WO-596S 1bbl downdraft

 

Super Hurricane L-Head 226 I6

"Super Hurricane" 226 sa L-glavom motor ima gusani blok i glavu sa cetiri lezerca lagera radilice i  stabilne podizace. Ventili su u bloku. Motor je koriscen u  ranijim Willys-ovim vozilima, ali je prvi put uveden 1950-te u Willys kamionu. Willys Pickup i Willys Wagon koristili su 226 od 54' do 63'. Verzija sa stepenom kompresije od 7:3:1 bila je tih godina u ponudi.

Motor 226 koriscen 1954-1958 je ima malo vecu snagu od kasnijih modela.

 

Super Hurricane L-Head 226 I6

Precnik cilindra

3.94" x 4.375"

Zapremina

226.2 Cubic Inches

Stepen kompresije

6.861:1

Snaga (KS)

115@3800rpm

Obrtni momenat

190@1800

Lagera radilice

4

Ventili

u bloku

Karburator

1-bbl Carter

 

Hurricane F-Head 134 I4

 

Motor sa F-glavom 134 u liniji 4 cilindra bio je standardni motor u CJ5 i CJ6 jeep-ovima od njihovog uvodjenja do 1971 godine. Ovaj motor je bio jedini motor koriscen u CJ3B. Takodje se koristio i u Willys Wagon i Willys Pickup vozilims kokom 50'.Takodje je koriscen u FC kamionima.

            Motorska komora morala je biti redizajnirana da bi u nju stao Hurricane F-Head 134 I4. CJ5 I CJ3B konstruisani su za ovaj motor.Cesto je moguce videti Hurricane motor u CJ2A i CJ3A. Ako je ostao njegov karburator bilo je potrebno izrezati otvor na haubi.

            Glavna razlika u modelima Hurricane motora je u kompresiji. Rani  modeli korisceni izmedju '50-'60 u Willys Wagons, Willys Pickups, CJ-5s, CJ-3B ... imali su niski stepen kompresije. Willys Pickup je samo ove motore koristio '50-'56 i '59.

 

Hurricane F-Head 134 I4

Precnik cilindra

3.125" x 4.375"

Zapremina

134.2 (2.199L)

Stepen kompresije

6.9:1

Snaga (KS)

72@4000rpm

Obrtni momenat

114@2000

Lagera radilice

3

Ventili

u bloku i u glavi

Karburator

1-bbl Carter